HTML

Dóri ház

Friss topikok

Linkblog

Dóri blog - A 3. nap a Dóri Házban

2011.06.16. 13:29 Dóri ház

2011. június 8. 

Ezen a napon, már- ha nem is hosszú időre- de le tudtam venni a „kismanót” a gépről. Kicsit szét tudott nézni a házban, és vidámabb is lett. Tudott enni és inni is. Ezek már bíztató jelek.

Délután gyógytornász volt nála, aki alaposan átmozgatta. Kisebb meglepetésre, nagyon élvezte a tornát.

Én ma sem csináltam semmit azon kívül, hogy elmentem vásárolni, és mostam. Este komoly pancsolásban részesült Dórika. A masszázs kád igazi élményt nyújtott számára. Ilyen csodában még nem lehetett része. Végre a vacsora is kívánsága szerint készült. Ágyba kerülve a nővérke mesélt neki, arra aludt el. Azt azért hozzá kell tenni, hogy nem egy meséről volt szó. Nagyjából 50 oldalt kellett neki olvasni. Az infúzióra szerencsére már nem volt szükség. Az éjszakát teljes nyugalomban aludta át.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr462989215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása