HTML

Dóri ház

Friss topikok

Linkblog

Dóri blog - A 23. nap a Dóri Házban

2011.06.29. 12:45 Dóri ház

2011. június 28. Kedd

Szép, napos idő köszöntött ránk. Ez a hangulatunkat is hűen tükrözi. Kicsi lányom ma sem kelt korán. Délelőtt érkezett a tanító néni, aki amilyen csendben jött, olyan csendben távozott is. Persze közben eltelt másfél óra, de miután Dorcsi az igazak álmát aludta, szülői beszélgetésre került sor. A főorvos úr is meglátogatott bennünket, akiről eddig alig ejtettem szót, pedig igazán megérdemli. Varga Leventének hívják, és nagyon aranyos. Látszik rajta, hogy szereti a gyerekeket. Minden alkalommal ad valami jó tanácsot. Dóri is hamar megszerette.

Szóval a délelőtt az inkább számomra volt mozgalmas, de ez is csak a főzés idejére. (Ma húsleves és sertéspörkölt készült.) Ebéd után két filmet néztünk meg, és vártuk „Vacsutit”, aki a megbeszélt időre pontosan megérkezett. Dórikám már két órától kérdezgette, hogy mennyi az idő. (Ötkor volt a randi.) Nagyon megörült, amikor belépett. Egy újabb, eddig még általunk nem ismert logikai társasjátékot hozott. Rövid idő múlva, már öten ültük körül az asztalt. Mindannyiunknak nagyon tetszett ez a játék. Szinte észre sem vettük, hogy 9 óra lett. Nagyon jól szórakoztunk! Este sikerült csatlakoznunk a netre, és újabb öröm érte Dórikát. Péntekre két tündéri hölgy – „Macskalajcsi” és „Babybogyesz”- is jelezte Dorcsinak, hogy meglátogatják. Ők is megnevettetik minden hozzászólásukkal. Nagyon boldog volt a hírt olvasván. Szerintem vidám délutánra van kilátás pénteken.

A társasozás befejezése után, még egy kis filmnézés, közben egy második vacsora, aztán ágyba bújás következett, majd a szokásos mesélésre békés álomba szenderült.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr183024400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macskalajcsi 2011.06.29. 13:26:33

Apuka- a "hölgy" miatt még számolunk(persze, végtelenül megtisztelő!!)!:)))) És igen, megyünk! Vacsuti már rendelt pogácsát:) Meg viszünk más finomságot is, eszünk-iszunk, dínunk-dánunk:) Dórira ráférnek a kalóriák, nekünk meg már úgyis mindegy:)))) Dórika, te is érdekesen alszol, látom felpakoltad a hajad a párna tetejére:))))

Babybogyesz 2011.06.29. 19:26:00

Csak mosolygok, mosolygok és mosolygok. Már nem is tudom ki kinek okoz nagyobb örömöt :o). Én már egyre jobban izgulok a péntek miatt. Ennyire még semmit sem vártam.
Már csak kettőt kell aludnunk :o), és repülünk hozzátok.
Addig is minden jót!!!
Puszedli: Zsu

Vacsuti · http://vacsuti.blogspot.com/ 2011.06.29. 22:42:31

Macsek és Bogyesz....sajnos a net világgá ment rövid időre a Dóri házból, így nincs lehetőségük Dóriéknak replikázni:( De azt üzenik: nagyon nagy szeretettel várnak benneteket, Dórika is izgatott, hogy végre találkozhat veletek személyesen is!
(énisénisénisénis)
Szóval jó szelek szárnyán érkezzetek mielőbb!
egy Vacsuti

Vacsuti · http://vacsuti.blogspot.com/ 2011.07.01. 10:03:24

Ma reggel, amikor jól megérdemelt reggelijét tálaltam Boginak, nem a szokásos ugrabugra táncot adta elő nekem, hanem valamit mutatni akart. Már nem virágzik a pitypang, mert már nyár van, de ő talált egy utolsó szálat. Azt kellett velem tudatnia. Hát megnézegettük közelebbről...mit is keres itt, ilyenkor egy pitypang?!? Nem tudom tudtad-e, de a pitypangoknak saját, külön bejáratú tündéreik vannak. Még nem sikerült rájönnöm miért, de rajta vagyok az ügyön! :)

Na szóval, amikor közelebbről megvizsgáltam ezt a rejtélyes pitypangot - nagyítóval! - mert a szemem már nem a régi, akkor vettem észre, hogy egy virágtündérke ficereg a levelei között. Nagyon vékonyka és fáradt volt már szegényke, mert régóta próbált szabadulni! Öreg, vaksi pókuraság véletlenül beleszőtte a hálójába a lábacskáját, majd elfelejtkezett a légyfogó szerszámról és Isten neki fakereszt! - azonmód el is költözött onnan. Így ragadt ott tündérke.

Én sem voltam ám rest, kerestem egy vékony mogyorófa ágacskát és szép finoman letekergettem a pókhálót a riadt kis tündérről. Ahogy kiszabadult, azonnal a mellette álló rózsabokorhoz reppent és jó hosszasan ivott a levelein megtapadt harmatból. Nagyon megszomjazott már szegényke az utolsó eső óta. Aztán ahogy a szomját oltotta, felcsücsült szépen egy rózsabimbóra, hogy kipihenje a fáradalmait. Nagyon hálás szemekkel nézett fel rám.

Én meg nem annyira hittem a szememnek, de a fiúk még aludtak, hát sajnos egyetlen megbízható szemtanúm sincsen a történtekre..... Talán csak a Bogi, de ő meg nagyon tud titkot tartani :)

Majd azt mondta nekem ez a csöpp leányka: "Köszönöm, hogy segítettél, hálás vagyok érte! Cserébe, ha bármikor bajod esne, én szívesen viszonoznám a segítséged!"

Azt tudni kell, hogy az a hír járja szerte a világban, hogy a tündérek nagy gyógyító erővel bírnak. Hát nekem meg éppen bajom akadt az izületeimmel. Gondoltam, akkor ezt itt meg is oldhatnánk.

De aztán eszembe jutottál Te Dóri és azonnal tudtam mit kell tennem. Én ezt a tündérkét elküldtem hozzád, mert tudom, nálad is elkél a segítség!

Szóval ez a kedves tündérke most úton van felétek. Kérlek fogadd majd szeretettel és hagyd, hogy segítsen neked is. Ja és mellesleg rengeteg szebbnél szebb mesét ismer:)) Hát hallgasd és gyógyulj....
egy Vacsuti, innen a szomszédból :)
süti beállítások módosítása