HTML

Dóri ház

Friss topikok

Linkblog

Dóri blog - A 17. nap a Dóri Házban

2011.06.24. 13:41 Dóri ház

2011. június 22. szerda 

Kíváncsian vártuk, hogy mi fog tönkremenni ma. (Van még olyan, ami elromolhat?) A nap végére aztán úgy tűnt, hogy „tékozló barátunk” szabadnapos volt. Ez persze nem jelenti azt, hogy csalódottak volnánk. A nap első fele kreatív alkotóművészettel telt el. Készült karkötő, képkeret, és egyéb dísz is bőven. Nekem ebben nem sok szerep jutott, annál inkább a nővérkének. (Végül is jól elszórakoztak Dórival) Én a blog jegyzeteket írtam, mert egy kicsit lemaradtam. Be kell vallanom, hogy én mindent csak füzetbe írok, a begépelést nem én végzem (ha így lenne, még az első napnál tartanánk), hanem egy aranyos ifjú hölgy, aki amellett, hogy sokat tesz azért, hogy mi jól érezzük itt magunkat, még ebben is a segítségemre van. Ő a Dóri Ház dietetikusa. Ebéd után érkezett a gyógytornász, aki három órán keresztül foglalkozott Dórikával. Sajnos egy hétig nem tud jönni, mert szabira megy. Azonban nekem megtanított néhány gyakorlatot, amit minden nap tudok alkalmazni.

Délután vendégeink érkeztek. Először a Kossuth Rádió riporterhölgye, akinek személyében nagyon- nagyon kedves embert ismerhettünk meg. A péntek délelőtti Napközben c. adáshoz készített riportot, ahol Dórika is megszólal. Ami nagyon jól esett a megkeresésen túl, hogy a feltételezhetően sok munkája mellett, nagyjából két órát beszélt velünk. Köszönjük szépen!

Később a főorvos úr jött el hozzánk, akivel megbeszéltük Dórika jelenlegi állapotát, s akitől sok fontos információt kaptam. Végül megbeszéltük azt, hogy kísérletet teszünk arra, amit sokan lehetetlennek tartottak korábban, nevezetesen, hogy Dórit egy ideig gép nélkül próbáljuk altatni. Természetesen ezt a lányommal is megbeszéltük, aki kissé félve, de izgalommal várta az éjszakát. A szokásos esti teendők és játék után eljött az a pillanat, amit már több mint egy éve nem érezhetett. Jelenleg fél kettő van és a mutatott paraméterek meglepően nagyon jók. A tervezett egy órát jóval túlléptük. A mai illetve már írhatom, hogy a tegnapi jegyzet befejezése után visszakapja a gépet, de az első lépést megtettük.

Ismét szép napunk volt!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr593011333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macskalajcsi 2011.06.24. 14:21:09

Hát igen, a rontószauruszok, meg a bontószauruszok ritkán pihennek!
Lemaradtunk a riportról:( Lesz ez még valamikor ismételve? Kíváncsi lettem volna a hangodra, Nyuszifül!
Gratulálok, hogy sikerült éjszaka gép nélkül aludni! Ez csodálatos, és arra példa, hogy addig lehetetlen egy dolog, amíg meg nem próbáljuk legyőzni! Persze bizonyára a Főorvos úr is bízott benned, és ez nagyon jó!:) Egy jótanács a mai napra: ne egyél egymás után lekváros nokedlit és májkrémes puszedlit, mert elcsapod a hasad!:))))Üdv, macskalajcsi(tudod:Böbe és babája)

Dorabora6 2011.06.24. 15:36:15

@macskalajcsi: Köszi a hozzászólást, nagyon tetszik. Apa nem tud az ismétlésről de a neten szerinte meg lehet hallgatni. Megigérhetem,hogy egyik kaját se eszem meg. kicsit fura íze lenne! :-) Még a végén rókáznék!!!!!! az meg nem hiányozna az alkatomnak! Egyébként én is örülök, hogy tudtam gép nélkül aludni. Szeretnék a géptől megszabadulni, ez van az MSN-emen is. Millió puszi Dóri

macskalajcsi 2011.06.24. 15:50:17

@Dorabora6: :) Akard, és úgy lesz!!!!!

Vacsuti · http://vacsuti.blogspot.com/ 2011.06.24. 16:24:39

Szia kicsi Tündérke!
Nagyon nagy örömmel olvasom, hogy gép nélkül éjszakáztál, biztosan remek érzés lehetett. Macskalajcsi barátoddal értek egyet maximálisan: "akard és úgy lesz"! Én is ebben hiszek, mert hát ugye azt mondják, minden fejben dől el... (az én fejemben is dőlt már el néhány dolog:))))))))).
A "rongálóknak" meg csak minden este parancsold meg, hogy hagyjátok el a házat, most!, és meglátod elmennek, mert, ha te úgy akarod, el kell menniük....
Legyen szép a hétvégétek, és érezd nagyon jól magad!
Pusszantás:
egy Vacsuti, innen a szomszédból:)

macskalajcsi 2011.06.24. 16:28:48

@Vacsuti: mi itt mind barátok vagyunk-te az enyém, én a tied, és mindannyian a Dórié:)

Vacsuti · http://vacsuti.blogspot.com/ 2011.06.24. 16:34:12

@macskalajcsi: Köszönöm a barátságot, hálát érzek érte...
És igen ez így van: mindenki a Dóriért!
Nagyöleléééés:))

macskalajcsi 2011.06.25. 08:07:56

@Dorabora6: kerestem az archivumban a riportot, de nem találtam:( Persze, lehet, hogy én vagyok ügyetlen:) vacsuti, te nem találtad meg véletlenségből, neked egy sárkány segít a nyomozásban, talán úgy könnyebb:) meg azt is hallottam, hogy a vacsutik nagyon jó nyomkeresők:) Szép napot mindenkinek!:))))Egy macskalajcsi 25 km-ről:)))

Vacsuti · http://vacsuti.blogspot.com/ 2011.06.25. 09:56:02

@macskalajcsi: még nem...de csak mert nem tudtam miről is van szó. Na de majd belevetem magam a mátrixba és ha sikerül kiszabadítanom az említett eseményt, azonnal megosztom:)))
És jól hallottad :) a vacsatik és a vacsutuk is nagyon jó nyomkeresők! Vacsuti is (e két törzs keverékéből származó ivadék ) igen jó nyomkereső, főleg ha van mellette egy sárkány, illetve egy fehér gyümölcsevő denevér, nevezetesen Shikaka.... (:) Na nekem ez utóbbi -hála Istennek!!!- nem áll rendelkezésemre... De amint összefutok eggyel azonnal átadom neki meleg, baráti üdvözletedet! :)
Neked meg szép napsütéses, mosolyfakasztó jó reggelt Dórika! Remélem jól kipihented magad az éjjel!
egy Vacsuti, innen a szomszédból .)

Vacsuti · http://vacsuti.blogspot.com/ 2011.06.25. 10:06:33

@macskalajcsi: megtaláltam!!! De csak belinkelni tudom ide az adott napot neked, de segítek! :
http://hangtar.radio.hu/kossuth#!#2011-06-24
a NAPKÖZBEN szó előtt narancsszínű nyilacskával indítod és adja magát...
Remélem segítettem:))
nagyöleléééééés:
egy Vacsuti:)

macskalajcsi 2011.06.25. 10:35:53

@Vacsuti: Pusziii!Köszi! Tudtam, hogy te segítesz!:)))

Edina0603 2011.06.26. 00:23:22

Szia Dori egyik kedves ismerősöm által találtam rád és apukád írásaira. Azóta, ha tehetem minden nap megnézem mi történt veletek. Egyél sokat, hogy megerősödj és érezd magad jól. Puszi nektek és nagy ölelés. Sziasztok Edina
süti beállítások módosítása